ТОВ АСАП СЕРВІС – колектив професіоналів з багаторічним досвідом роботи на ринку рекламно-сувенірної продукції.
Основний наш пріоритет – надавати найкращий СЕРВІС.
01

Ми швидко відповідаємо на будь-який запит

Ви обираєте зручний спосіб комунікації: телефоном, електронною поштою, у Viber, WhatsApp чи FaceBook – будьте певні, ми надамо Вам оперативну і повну відповідь. Ми віддаємо перевагу фіксації усіх домовленостей в електронній письмовій формі.
austin-distel-gUIJ0YszPig-unsplash
william-felker-4lbniAdMzcc-unsplash
02

Ми пропонуємо найширший асортимент подарунків

Якщо Ви не знайшли на сайті те, що шукали – це не означає, що у нас цього немає. Зверніться до нас і ми обов’язково знайдемо рішення, яке Вас задовільнить. В той самий час, багаторічний досвід компанії АСАП Сервіс дозволяє уникнути пропозиції невдалих продуктів та послуг.
03

Персональний підхід до кожного замовника

Ми уважно вивчаємо потреби наших клієнтів та специфічність поставлених завдань. Завдяки цьому нам вдається підготувати максимально релевантну пропозицію. Кожен клієнт отримує закріпленого за ним аккаунт-менеджера та його керівника, який приймає участь у коммунікації.
freestocks-org-PxM8aeJbzvk-unsplash
kobu-agency-7okkFhxrxNw-unsplash
04

Ми надаємо зразки запропонованих продуктів

Для прийняття обґрунтованого рішення важливо отримати взірці або приклади робіт. Ми надаємо нашим клієнтам всі необхідні зразки протягом 1-2 робочих днів. За потреби – виготовляємо зразок з логотипом замовника для подальшого тестування.
05

Виконання замовлення в стислі терміни

Виконання проекту в задекларовані строки – стандарт нашої роботи. Проактивність в комунікації, обізнаність у технологіях друку та багаторічний досвід у справі дозволяють нам досягати оптимальних термінів виконання замовлень. Крім того, ми завжди готові напружитись і досягти, здавалось-би, неможливого результату.
corinne-kutz-tMI2_-r5Nfo-unsplash
Group 1
06

Повний контроль виконання замовлення

Інший важливий стандарт нашої компанії – відслідковування перебігу отриманого замовлення та вчасне інформування клієнта. Ми контролюємо перебіг виконання замовлення на кожному етапі. В будь-який момент готові надати відповідь в якому стані і на якому етапі реалізація проекту.
07

Сумлінний контроль якості продукції

Обов’язковим елементом комунікації є розробка і погодження оригінал макетів персоналізації продукції.

Ми віддаємо перевагу додатковому затвердженню взірця з логотипом по фото або наживо. Досвідченні майстри друку відслідковують дефекти виробів та повідомляють про виявлені недоліки, які потребують заміни.

Закріплений менеджер особисто перевіряє відповідність якості товару та брендування затвердженим зразкам.

hubble-FNfgJvcMfHQ-unsplash
08

Доставка до дверей Замовника

Здійснюємо доставку замовлення до дверей, згоджуємо зручний час та порядок відвантаження, робимо все можливе для комфортного отримання замовлення з боку клієнта. Гарантуємо якісне пакування готової продукції. В разі потреби – сплітуємо продукцію і здійснюємо розсилку по Україні.
rosebox-BFdSCxmqvYc-unsplash
09

Сумісність з Клієнтом

Прагнення досягти емоційної та інтелектуальної сумісності з колегами, партнерами та замовниками – важливий критерій підбору та існування колективу компанії. Крім того, для нас не існує поняття «робочий день з 9 до 18.00», в більшості випадків ми доступні для Вас після 18.00, на вихідних і в свята.
curology-2hqcQW_kWl8-unsplash
10

Ваше враження важливе для нас

Переважна більшість наших клієнтів – постійні замовники. Ми отримуємо схвальні зворотні відгуки та рекомендації. Позитивне враження замовника від нашої роботи – важливий індекс, який заохочує нас продовжувати надавати найкращий Сервіс серед безлічі компаній на ринку.
sonja-langford-eIkbSc3SDtI-unsplash

Наші клієнти

Наші каталоги

Зробити запит

mail

Дякуємо, що залишили запит, ми зв'яжемося з вами найближчим часом.

Ми відразу отримаємо вашу заявку і зв’яжемося з вами якомога швидше

Зробити запит

Зробити запит